במקום עוד סיכום שנה – הסיפור של שרה

שרה נובומיאסט היא ראש צוות בחברת מנורה מבטחים:

שרה עובדת במנורה מבטחים כבר 15 שנים, התחילה כרפרנטית וצמחה לתפקיד ראש צוות. בשנה שעברה קלטה לאחד משני הצוותים שהיא מנהלת בחברה צעירה מדואליס לתפקיד רפרנטית ביטוחי משכנתאות. זהו תפקיד מקצועי המצריך יכולות גבוהות הן בתפעול מערכות המידע המאתגרות של החברה והן בפן של שירות לקוחות. לאחר שנה של עבודה משותפת, באחרונה סיימה הצעירה את עבודתה בצוות ובחברה, ושרה מספרת:

״ההתחלה היתה מאוד מאתגרת. העובדת היתה מאחרת, לפעמים אפילו לא היתה מגיעה בכלל. ידעתי שהיא באה דרך דואליס והחלטתי שאני עושה הכל כדי שהיא תצליח. בהתחלה היו אתגרים לא פשוטים, לא היתה מודיעה בכלל ויחד עם רכזת דואליס, שיתפנו פעולה, כדי להבין איך לגשת אליה, איך לדבר איתה, ואפילו איך לשלוח לה ווטסאפים. כל הזמן היו שיחות ביני לבין הרכזת.

אני מניחה שבמצב אחר, מנהלת אחרת וחברה אחרת היו אומרים לה ללכת הביתה אבל החלטתי שאני לא עושה את זה, כי ראיתי את הפוטנציאל וידעתי שבשיתוף פעולה נצליח להגיע לזה.

במשך למעלה משנה זכיתי בעובדת, וזו הרבה בזכות העבודה שעשיתי עם דואליס״.

מה קיבלת משיתוף הפעולה עם דואליס?

״הרגשתי שמבינים אותי. היו קשיים רבים, אני לא אשקר. כשהתייעצתי עם הרכזת שלנו, הרגשתי שיש שיתוף פעולה מלא בינינו, שאנחנו יד ביד בפרויקט הזה. היתה המון תקשורת עם הרכזת, אם היא לא היתה מדברת עם העובדת ועם העו״סית שלה, היא היתה יכולה לא להגיע ודואליס עשו מעל ומעבר.

מה הטיפ שלך למנהלים ומנהלות המתעניינים בהעסקת צעירים וצעירות במצבי סיכון?

״תמיד לנסות! אני תמיד שמחה להיות בצד הנותן ואני מאמינה שכל מה שאת נותנת בחיים – תקבלי בחזרה.

יחד עם זאת, להיות עם היד על הדופק. אם רואים שמשהו לא עובד – אפשר וצריך לעצור את זה. בכל מקרה, אני מאמינה וחיה כך, שצריך לתת הזדמנות לכל אדם, לא להסתמך על דעות קדומות ולנסות״.